a story at the bottom of this bottle

ja vad ska man säga? skolan har startat igen, vare sig man vill lr inte... men hade en lektion idag, imorgon börjar allvaret, och igår började mina nya "regler"
1. sköta skolan
2. ta med mej material
3. städa mitt rum oftare.

än så länge har jag väll inte klarat av nått av dom. kom ju trots allt sent idag, utan material och rummet ser som alltid ut som ett bomb nedslag... och imorgon ska ja dansa... wtf ja kommer dö...

igår hittade jag gamla brev som pappa skickat, och jag började självklart lipa.... men jag vart ändå glad, hade glömt pappas ånger och medlidande. och jag kom på hur han också mår istället för att betrakta han som den tjuriga gubben som han har visat sig att vara i nån månad nu. men jag saknar honom. och Blade. jag vill att dom båda ska komma hem nu.

jag har inget mer att säga nu tror jag.
pusshej  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0