Åh Åh Åh Åfesten

ikväll är det åfesten, bajs bajs bajs, men ja tänker ändå kila ner och kolla vilka som är där typ.... och snart any minute så får jag min nya säng :D min nya STORA säng! som jag och sandra ska inviga inatt. :D

klockan 02:09 inatt tog jag cykeln och djura på till slagsta för att träffa becka, mycket intressant.. och jag såg en räv, ännu mer intressant. hur som helst djura jag på som fan och sen fick ja en cig av becka och så satte vi oss ner på marken, mitt på cykelbanan.... tur att det inte va så många folk denna natt :) klockan 03:07 begav jag mej hemmåt, med mera cig i fickan och utan att se en räv, men  däremot såg jag en katt som såg ut som en tiger, så jag ägnade lite tid till den. sen kom jag hem, till min älskling datorn och den spammande folkrace killen, som av någon anledning aldrig kommer glömma bort mej...

ja jag har inte så mycket mer att säga. jo föresten

gårdagens förmiddag spenderades i min lägenhet. jag, becka och beckas mamma städade som fan... och resultatet blev skit bra.

nu har ja inge mer att säga, pusshej din taliban tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0