dear maria, count me in

ja vad finns det att säga? jag är hemma i eskilstuna igen och vart det i 6 dagar... och det känns bra, min kamera funkar  prima och jag älskar den, och idag fick jag en ny dator, laptop foeshue, och har koplat in basen och högtalarna, så jag och min musik hörs :)

i fredags var vi på idas 17 års fest, grattis gumman <3 och igår lördag så var det fest hos tina.... det va rättt så kul, enitas spykväll kommer inom kort landa upp på youtube och kanske t.o.m min snygga dans på nån hög plastig sak....

jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag har fått klagomål av en viss serbisk flicka om att jag inte kan svika min blogg bara för att jag har kommit hem... så det var likabra att skriva ner några rader... :)

älskarey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0