fotbollsstrumper och massa rosa

inatt sov jag hos becka, lr ja jag somnade klockan 5 efter att ha försökt hålla mej vaken en längre tid... och väkt blev jag klockan 8 av både becka och hennes mamma och ja försökte att somna om men nej, dom var på mej med ruskandes och grejjer och den enda tanken som snurrade i huvet var, döda mej! sen fick jag kaffe och tog en morgon cig och sprang in  i beckas rum för att lägga mej igen, och det gjorde jag bra, jag la mej ihopkrupen med hela täcket över mej, sen en kudde över huvudet, och becka, hennes mamma och pappa visste inte vart jag var! muhahhahaa

sen åkte vi ner te stan och jag köpte min älskade neonrosa textil färg och dagen slutade med två linnen, ett nytt nagellack, ögonfransar och vita fotbolls strumpor, som jag enbart köpte för jag ville ha långa vita strumpor.

just ja, jag har äntligen hittat MIN juice som visst fanns i eskilstuna oxå... yääy hurray.... nu ska jag sätta på mej byxor och sluta springa runt i beckas hem och leka cheerleader.... för vi ska te ICA

pusshej du är gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0