hela världen är så underbar, om man är korkad dum ochd glad

ja i helgen var det ju åfesten så jag ska ta o beskriva mina 3 dagar för er läasare.

Torsdag, dag 1: kvällen började med att jag, sandra, becka och anden åkte ner te staden klockan 7, vilket var alldeles för tidigt, så vi gick te Java och satt där i 100 år. sen drog vi oss ner te kalaset och sen efter det vart det Rinman och träffa Farfar ( magge ) och massa fulla människor och massor av snutar. sen kom Skau, några tjejer, sen Ricky o 2 till men Ricky och hans kompanjoner försvann typ direkt, och vi begav oss ner te staden och ja var tjurig pga, för många stopp på de ca: 200 meterna. efter nån timme var klockan dags att ta nattbussen hem, men såklart ville ju inte nattbussarna gå på torsdagar. så vi började gå och hamnade i en lekpark i Rothofs parken där jag ringde min kära mor och Thomas fick hämta mej, sandra och becka, medans farfar fick gå hem. sen slutade kvällen hemma hos mej med sandra. och vi inveg min säng.


Fredag, dag 2:  fredagen startade typ klockan 3 med att farfar kom hit och vi gick på rundvandring i våran del av torshälla. sen kom vi tebaka och satt o kolla klipp på youtube. sen kom beckaboo och sandra, och så åkte dom o hämtade dricka. och jag och sandra vart kvar. sen snodde magge, min tröja, min keps och min tändare. sen åkte han hem och vi vart kvar och käkade tacos. sen drog vi te becka o sen ner te stan. men sandra försvann i rothofs och åkte hem te johan så kvar var det jag, becka och andrea som hade kommit oxå. sen träffa vi massa kul folk och jag träffa niklas som jag inte träffat på 100 år (joggibajsen.blogg,se) sen gick vi väll bara runt och sen åkte vi hem. alla folk.och jag och farfar pratade i telefonen i nästa 1 timme.

Lördag, dag 3: dagen börja väll i stortsätt med att jag ville vara glad för första gången på å festen, så Farfar fick fixa sprit sen åkte ja te becka o vi tog moppen o hämta den. sen drog vi te Ica och fixa drickat, sen käka vi och klockan 8 satt vi på cyckeln med anden och drog oss ner mot staden, stannade i rothovs för att fylla kroppen mer sprit än det jag redan fått i mej hos beckaboo. sen träffade vi farfar och Skau o massa mer. så vi stog med dom ett tag. sen mötte vi sandra och johan och gav dom en halv 70's. sen vandrade vi runt, och drack våra kroppar mer fulla.
sedan mötte vi Pontus vid kloster och sedan mötte vi nästa Pontus och gick mot kloster kyrka åter igen. där mötte vi Ricky och massa mer. sen kom det fyverkerier. och efter det gick vi te karusellerna tror jag och där träffade jag V och skrek som fan på han. sen drog vi oss in te centrum och jag mötte madde och danne och tvingade dom att ringa V. sen åkte alla hem och jag stog ensam kvar utanför time out i över en halvtimme för att få snacka med V men han kom aldrig ut, så jag fick tag på han efter många försök. på torget och vi snackade. det känndes fel igår, nu känns det bra. nu vet jag att jag kan lägga han bakom mej, utan att vara tjurig. sen åkte jag te johan o snacka med sandra om V sen åkte jag hem, pallade äpplen och dom smakade skit gott inatt på fyllan men i nyktet tillstånd smaka dom blääk.

om typ 1, 5 timme så ska jag va hos anden för vi ska ha tjejkväll där, det roligaste är att jag fortfarande sitter i sovkläder och är inte iordning gjord. (y)

ja te volim, e  pa zdravo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0