inge os guld utan sandra

ja idag hade ju jag självklart inte fått veta att första lektionen var inställd, så jag djurade te skolan och fick sitta från 09:10 till 12:30 och göra ingenting. men som tur var så hittade jag Marijuana så jag knalla runt me henne i halva staden. sen träffa jag Sundin och en kille i hans klass bjöd mej på cig 2 ggr. thanks (Y) ja sen på idrotten hade jag med mej kläder...:) im proud over myself. men såklart vare bara ja o 3 till så man fick välja mellan o paddla kanot lr gå "2 broar" så ja o elina paddlade kanot. o ja tror vi flöt vid bryggan i 5 - 10 minuter o försökte backa o svänga, det gick inge bra, sen kom vi ut på ån, men knapt tillbaka. goodie (y) vi behöver sandra för att paddla helt enkelt :O

sen hade jag min första matte lektion *suck*  that sucks, men ja ska få ha naturkunskap, that's good :D för det är jag bra på, speciellt att spränga saker. det är kul :D:D:D

ja har inte så mkt mer o säga. jag har tråkit?

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0