ljus

inatt vid 2 vart det ström avbrott och jag skulle precis börja måla lite på mitt linne sen sa det poff och allt blev svart. så alx fick styra upp med att tända ljus, dock bara på undervåningen. och ja, jag tände nog 50 ljus men det va fortfarande mörkt, så jag bestämmde mej för att kolla shrek 3 och 2 minuter efter att jag stoppat in den i datorn kom ljuset tillbaka, och tvn sattes återigen igång, fast denna gång av sig själv.

om jag vore tuff skulle jag nog setat i mörkret utan ljus, för att jag har en del att ta bort nu... "/ jag är inte mörkrädd jag lovar, det kallas panik och eftersom jag hade hängt upp en tröjja brevid den lilla soffan så var ju det första jag såg något vitt så jag hölll fan på o kuta ut genom altan,.. sen kom jag på att det var min tröja.

jag hade en tröja upphängd där ute precis brevid där alltid jag sitter och röker. och då känndes det som en skräckfilm, kollade försiktigt åt sidan och pang så var det nån där.... aah min tröja, men ja höll fan på o flyga upp....

jag måste nog ha MVG i att skrämma mej själv :O fast det hör nog till den ångesten jag har... och tack sansdra som frågade direkt när jag berättade om strömavbrottet... köp nått te mej :D

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0