Mad world

jag kan börja med att berätta om gårdagens idrottslektion. Sandra, jag och Elina skulle npaddla kanot och det var nog en riktigt dödsupplevelse. Vi började med att paddla mot fabriken, då såg vi att slussarna var öppna, jag ville tillbaka men sandra och elina ville fortsätta. så jag satt o försökte svänga allt jag hade därbak, men jag lyckades inge bra... men tillslut fick jag min vilja igenom och vi svängde och paddla åt andra hållet. och då upptäcker både Sandra och Elina hur ottroligt kul det är att gunga i båten! :O så domn sätter igång med att gunga och luta sig åt ena sidan, vilket elina var reält duktig på. Jag däremot sitter o skriker hela vägen fram o tillbaka om att jag kommer dö, jag får panik och jag vill av! men inte fan får jag det, nej dom fortsätter paddla under två broar och vi padlar förbi ett cafe, där sitter jag och skriker som fan och en gubbe fotar oss. mycket trevligt.... man är ju då 1000 ggr snyggare med flytväst och håret överallt med en skrikande min :O

sen är vi paddlar tebaka mot bryggan så möter vi camilla och compani på ena bron som vi ska paddla under, och även dom tyckte att det var skit kul med en skrikande och förtvivlad alx. efter ett tag lämnar vi dom och paddlar återigen mot bryggan. och när vi närmar oss den så upptäcker sandra massa gröna vattenväxter som flöt upp mot ytan. så då börjar hon kasta dom på mej. och där sitter jag igen, skrikandes med ytterligare 1 grejj att klaga över. efter 100 års paddling kommer vi in till bryggan och jag hoppar av. Jag tänker ALDRIG, kom ihåg ALDRIG paddla kanot igen! iaf aldrig med nån i klassen som nu vet hur ottroligt rädd jag är för vatten!

just ja, skolfotot igår.... jag vill veta hur det vart, och jag kommer känna mej otroligt klämd mellan en IB tönt och en tjej med stora tuttar som hon tryckte mot min rygg. hur som helst kommer jag stå på den bakre raden, näst längst från vänster och antagligen se allmänt fucked up ut.

dagens klassfoto däremot känns som det skulle bli bra, jag står även där näst längst ut på bakre raden men då till höger.  och brevid Gunnar, jag lyckas alltid få stå brevid en lärare :O just ja, han som fotade ville att både jag och sandra skulle sitta ner på stol, men vi total vägrade. varför ska vi få sitta vi är ju längst i klassen. eller ja, enita är lite längre än mej, men hon var ju inte där... nej men det känns som ja kommer se okej ut på den bilden, jag kollade på provbilden och den såg bra ut.

just ja, jag orkade inte gå på dansen idag... det kändes onödigt, jag är fortfarande halvsjuk så jag kunde ändå inte vara med. och tina var sjuk så jag ville inte va där själv, även om jag känner 2 st sen tidigare.

Imorgon ska jag gå en mil i skogen :O jag sandra, elina och sandras hund. + hela klassen då men iaf. och detta året ska vi gå milen på 2 timmar, vilket betyder att jag och sandra absolut inte får stanna och käka blåbär i en halvtimme. hur som helst så kommer jag avlida. iallafall i den sista backen. den var cp lång och cp brant.  sen på kvällen är det sucken som gäller o kanske va med sandra pandra och johan typ. och på lördag kanske jag åker te nyköping och träffar Jimmy. :) längtar ( a ) sen på lördagkväll blir det mer supa med sandra. yäääy....  sen vet jag inte mer vad som kommer hända eller har hänt...
detta vart ett grymmt långt inlägg, men jag vet att era liv kretsar runt mej och att ni läser detta.

pusshej älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0