pappa jag knarkar, jag röker hasch! xD

idag var jag nere på stan med becka och sandra, typ great time. och jag kännde mej grymmt undercover, FBI agent... för ingen kännde igen mej typ, förutom bror madde... xD det va kul, lixx kepsen, luvan på o sen mitt långa hår och sen liksom typ kläder som jag aldrig skulle ha på mej annars... lr jo jag hade det igår... sen var ja paris hilton oxå.. :D ööhm, ja becka typ köpte block och trosor och ja nöjde mej med min specialare på phenix och sandra och becka köpte fish and chips... HAHA vi fick tom gratis salladsbuffé, yääy... jag har inte så mkt och skriva idag, dagen har vart blandade känslor.... mest glad, men även arg, knappt något ledsen och ingen ångest, kanske blir bättre snart.. vi får se vi får se..

i helgen är de åfesten.... suck i hate it, det blir samma skit säkert som varje år, folk försvinner. men om ja har otur blire värre...  för om ja känner vibbarna i luften kommer ja att fucking träffa V och är V full går det åt helvette och är även jag full så går det mer åt helvette

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0