the green mile

ja just ja, nu är det dagen till ära! Jag Alexandra Victoria Ringström ska gå en mil i skogen med klassen och snäll som jag är har jag bakat kladdkaka till hela klassen och gjort iste som vilket nu är min nya grejj. vilket också har resulterat i att allt gott te är slut.... :) ja kladdkakan delades upp i 12 (nästan) lika stora delar och så har jag med mej 12 st plastmuggar, så jag hoppas att vi inte blir mer än 12 pers. fast det iof, vi är ju bara 15 st i klassen och Tina kommer ju inte, sen är det väll någon mer lat unge som inte kommer. så jag hoppas det räcker och skulle det t.o.m. bli så att det blir kladdkaka kvar så ska jag skänka det till Sandras kille Johan... 

just ja påtal om kladdkaka, jag vet inte hur många gånger jag har förökt mej på det extremt svåra receptet? mina kladdkakor har alltid lyckats blivit stenkakor lr t.o.m. choklad sås. men denna gången lyckades jag och det vet jag för det vart en liten klick i mitten som inte ville följa med dom andra bitarna, så den tog jag och provsmakade, och den var mumsig :) så hurray för mej!



tyvärr har jag inte sovit något inatt, så jag ska svänga förbi hemköp på vägen till bussen för att köpa mej en cola lr något annat med koffein i.. jag vet, super billiga energidrycker (y)

det blir inge nyköping på lördag kanske, det kanske blir att Jimmy kommer hit ist och sover över. :) läääääängtar :) men nu ska jag sätta igång nån gammal barnfilm och bara sitta och glo och se allmänt lycklig ut. om ca: 40 minuter borde becka vakna så då ska jag ringa hon så får hon sitta o prata med mej, vilket jag hoppas att hon vill... föresten så ska jag försöka se allmänt sportfåne ut idag :D

pusshej, ja te volim Makkafakkas!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0