dom snyggaste

okej ibland funderar jag på saker, och min stora fundering igår mellan 11 och 12 var, varför kan så många skriva bra, men jag skriver trögt? jag fick också idéen om att berätta lite mer om mina vänner så att du som läser detta får en inblick i min vardag. ja jag kan ju börja och berätta om att dom jag mest umgås med är Sandra, Becka, marina andrea; och Magge. eller ja Ida och Andrea är jag väll inte så jätte ofta med och inte magge heller, men magge och jag smsar varann mycket och är ibland och det har blivit mer nu på sista tiden. men okej, i denna blogg tänker jag börja med att skriva allas namn, och sen en kommentar efter.

Sandra: Sandra och jag lärde känna varandra på konfirmationen, eller om det var bussresan till grönalund med skolan? hur som helst så kunde vi skriva hej till varandra på msn fram tills i 1an på gymnasiet, där vi började i samma klass och har härjat sedan dag 1. jag har haft kul väldigt mycket i mitt liv men aldrig så kul som jag haft med sandra. nu är sandra tillsammans med johan, och deras förhållande sårade mej till en början, men nu är jag jätte glad för deras skull, även om jag vill skänka johan en tid hos frisören.

Becka: Becka och jag lärde väll känna varann i februari på sandras "födelsedagskalas"  och sen tog det väll ett tag innan vi började vara men nu är vi ofta och vi skämtar och skämtar. becka är en riktigt rolig filur vilket hon har fått efter både sin mor och sin far. becka var nyss tlsm med en muslipaket men nu är hon singel, och det är bra för muslipaketet är en mytoman.

Marina: även kallad marijuana.vi lärde känna varann i slutet på 7an när vi var på cykelhajk med skolan. men innan hade vi vart n¨ågra gånger med min förra vän som är hennes sysling. i 8-9 började vi bråka och vi vart vänner igen i höstas. är det något jag och marina har gemensamt så är det hästintresset, annars är vi två helt olika individer.

Andrea: minns inte när vi träffades första gången, men andrea är en riktigt rolig kroatisk person, och hon har en väldigt specielll humor och man kan inte göra annat än att skratta åt hur kul och söt är.

Magge: magge och jag lärde känna varandra när jag hängde med Hasse till UNF, och magge var där och brännde whiteboard pennor. sen träffades inte vi nått mer, men i höstas träffade jag han och Sundin utanför LS och drog med dom hem till mej, och drack öl. sen dess har vi vart bra kompisar, och han är som en bror för mej..

pusshej du är gay (ps. sandra hälsar att hon är bäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0