vidi vidi

ärligt talat jag har fan sömn problem :O, först kan jag inte sova som nu klockan är fan 04:21 och det enda jag vill är att klockan ska bli typ 6 så att beckas mamma vaknar så jag kan sitta med henne och snacka skit.. för just nu ligger alla och sover. jag hör miczko säga nått i sömnen och så låter han som "oh my dog" katten och nu gick han in på toa, becka  har sovit i 2 timmar och 28 minuter och sakt:
"det är kallt, pappa pappa jag fryser kom" och jag garvade
 och  "mamma och pappa" har sovit länge...  och idag ska familjen Ohlsson + jag och miczko åka te vingåker.... haha... jag har fan aldrig vart där, och om jag känner mej kommer jag inte komma hem med nå kläder heller, kanske skor om jag har tur... vi får se vi får se.... btw så är jag hungrig och vill ut och springa...

Går Dagens...

Roligaste; vara med becka och träffa magge
Tråkigaste: att bråka med pappa, och att han drog
Humör; ledsen, depp, glad, blandat
Tanke; massor, men mest om pappa
Behov; cig
Bästa; Becka
Klädsel; vaknade med shorts och beckham t-shirt, åkte med jeans, t-shirt och circa tröjan, hos becka vart det beckas mjukisar, min t-shirt och beckas tjocktröjja
Saknad; pappa och blade

ursäkta denna helt onödiga information... men ja hade inget att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0