Å!

nu är det inte många bokstäver kvar i alfabetet.....

idag när vi åkte bilen så fick jag dödsångest igen, det var länge sen jag hade det, och jag hatar det verkligen. idag har jag vart med marijuana vi såv i kjula och det va skit kul igår natt.... marijuana sappa runt och så hitta hon en film som skulle börja klockan 12 som hette exxxtacy island.... så hon och jag satt o vänta.. och medans vi väntade tänkte jag "canal + klockan 12?" men så sket ja i det och tänkte inte så mkt mer på det.... sen när klockan vart 12 så bytte marijuana kanal och då kom det upp ett stort X och en röst som sa att denna film var en erotisk film och átt de var 18 års grns på den och marijuana satt med en skräck min och istort sätt skrek : erotisk, jag däremot låg i soffan asgarvandes och chippade efter luft! hur kul får man ha egentligen...!

jag har inge mer o säga. kolla min bdb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0