N!

okej denna helg förklarar jag med ett stort N!vad nu det står för, kanske navigator lr varför inte Nils Karlsson Pyssling. jag vet faktiskt inte vad dom 2 sakerna har med helgen att göra men skit samma helgen var sämst, träffade både roliga och fucked up folk och en människa som inte ville försvninna så att jag och marijuana istället fick gå upp i rök...  det typ sög big time...

igår tog jag mitt första bad! :) i marijuanas mormors pool, det va typ 19 grader och svinit kallt, men det va ju djurit skönt, orkar inte med värmen längre... problemet var att jag inte kunde doppa huvudet och ungarna fick inte skvättaa vatten på mej jag vill inte riskera att håret ska bli grönt.. igen....

jag längtar te mamma kommmer hem, faktiskt, jag vill ha alla mina saker som hon har köpt och jag vill ha någon som kan laga mat åt mej så jag slipper laga makaroner eller gå te marijuana... och plus att jag slipper städa då...

imorgon är de sovmorgon och på fotolektionen ska vi fika. på tisdag ska klassen gå te slagsta och käka glass och på onsdag är det Ghuset's dag och alla ska va på djurgårn sen på torsdag är det avslutning coh 11 dagar efter åker jag te skara och jobbar... :) i like it

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin söndag :)

2008-06-01 @ 16:00:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0