Ö!

okej det här vart ju perfekt, sista bokstaven i alfabetet och sista dagen i etuna :O kan det bli bättre?? ööhm, nej... okje efter massa knas och städsande och packande så sitter jag i marijuanas rum klockan 22:41 med en feferoni ätande människa med fake dreads och kallar sig rastafari?! aja hur som helst hur du än ser på saken så lovar jag dej att hon inte är neger utan, svensk, finne och ryss... hon är även väldigt hungrig 24/7 och man kan tro att hon är gravid, vilket hon inte är... hon är kanske skengravid men inget annat... föresten så är jag grymt trött på henne så jag aktionerar ut henne.... första bud är 50 öre...

okej, här har ni den enda beskrivningen som finns på denna wiggah europé så kom igen ge mej ett bud!

föresten kommer ni nog inte höra av mej på 6 veckor, men kom ihåg att kolla denna blogg med jämna mellanrum för att se om jag har gjort små uppdateringar, och smsa som fan och ring mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0