O!

ortoped, oralsex, onyckter....
okej denna blog handlar om dagens mat jag har proppat i mej, jag förstår inte jag äter och äter och äter :O jag har vart med marijuana för mkt va fan :O aja hur som helst jag har käkat, ett paket nudlar, en kycklingsallat, ett bröd till, och sen 2 macker. jag har druckit 3 glas saft och kanske 3 glas vatten och en kopp varm choklad. :O nu är jag mätt... däremot har jag rökt väldigt lite, vilket är bra trots allt....

jag har ingen aning om vad jag ska göra, jag är inte trött iallafall... och jag orkar inte göra så mkt heller.,... tipsa om bra filmer vafan... glöm inte min bdb

alxisafake @ bdb :)

föresten så har jag haft klänning på mej idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0