P!

Pungkula, peppar, piratjävel...

okej klockan är 04:04, önska önska önska, jag önskar att jag får en trevlig vecka och att pappa ringer innan avslutningen! yes jag hann... (Y) (H) hann precis vilka skillz..... aja hur som helst under nattens gång har jag tagit en snabb kall dusch, rökt två cig, jag snålar as hell... jag har kollat på nån skum film om varulvar, den va okej i början av det jag såg sen vart det bara överdrivet. påtal om överdrivet så skulle jag vilja se "iron hand", har för mej att den heter så, såg den i skolan typ i 4an lr kanske 5an lr 6an hur som helst då nån gång.  jag vill även påpeka att jag inte stoppat någonting i munnen förutom cig och vatten... och idag så ska jag knarka vatten, vätskebristen har smygit sig på mig myket de senaste veckorna...

men inte fan kan det bli värre än att ha vätskebrist, må illa hoppa på en djurit varm buss och så kmr det en kille och sätter sig brevid mej och har gjort en fet jävla turkdusch så jag satt där breve och typ försökte dra in så mkt friskluft jag kunde för att hålla mej vid liv, men inte nog med det kom det två tanter och satte sej bakom som stank tant parfym, snälla du som läser detta  lev dig in i mitt problem, jag var glad som fan när jag kom ut från bussen...!

föresten så har jag kollat mtv movie grejjen.... fast bara pytte lite, och nu spelar dom veronica magio på mtv, jag tkr inte om MTV och jag tkr inte om Veronica Magio. det är fan lika illa som Kent, det är fan ingen musik! suck suck suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0