porrflugor och små röda vattenkryp

ja vad finns det att säga... jag kommer ifrån denna stad vecka 30 lr 31.... det blev en längre vistelse, eventuellt. för ingenting är bestämmt.. jag hade en sjuk knäpp dröm om alla små mini gangster killar i eskilstuna som jag tycker om, och även killar jag knappt känner, men drömmen va kul, och jag kom idag fram till en stor del av drömmens betydelse, eller vart jag fick allt ifrån...

jag saknar faktiskt inte etuna men jag vill vara fri och kunna få göra vad jag vill när jag vill vilket typ som att åka buss in till stan vilken tid på dygnet jag vill. men jag trivs här som fan...

pappa ringde mej i förgår, han sitter på behandlings hem nånstanns i sverige och han får ringa mej med en mobil... och skicka sms, problemet va att jag inte hade någon mottagning så jag hörde knappt vad han sa. men sen skicka han 2 värdelösa sms., men dom gjorde mej glad. jag saknar han...

i höst är det som vanligt igen
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0