Q!

okej som sakt så sov jag ingenting inatt vilket resulterade i att jag fightades med mina ögon på bussen ner te stan. tur att jag hade brillerna på mej, annars lär jag sett extremt dum i huvudet ut. på svenskan kände jag typ bläääk sova och MAAAAAAAAAAAAAAT! efter maten skulle vi samlas alla på foton och det skulle ta hundra år, så jag la mej på golvet på min tröja och hade Elinas tröja som täcke.. efter en halvtimme vakna jag av att lärarna kom och alla retse på sig och det roliga var att jag hade snarkat as allways.! xD så nu är jag mobbad för det, nu har jag druckit massa cola och städat i stortsätt hela undervåningen, imorgon blir det övervåningen.

jag vill även påpeka att jag tvättar för första gången med denna tvättmaskin xD yääy, m,in mamma hade satt en lapp på den hur jag skulle göra :) haha

god natt till er sömntutor och god morgon till alla nattugglor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0