R!

rullstol, retro, refräng.

okej idag var jag i skolan från 11 till typ halv 1. fast jag var inte ens i skolan, för vi var på slagsta glass och köpte glass... alla skulle gå dit från skolan vilket är ungefär 4 km, fast jag och sandra cyklade både till skolan och till slagasta glass... alla gick typ i grupper på max 3 och jag och sandra cyklade kors och tvärs över cykelbanan och trottoarerna.  väl i slagsta så köpte jag en strut med två kuler, en hallon sorbét och en blåbärs kula. det var gott men jag fick inte käka den ifred för tina hade köpt en vaniljglass till hennes hund som inte ville ha den ur bägaren så jag fick mata han med en sked, annars ville han inte äta. :)

sen cykla jag till glömsta och lämna cykeln där och hoppa på bussen in till stan för att sedan åka till kjula.... så nu sitter jag här i min ensamhet och  bloggar medans min kära vän käkar salami!

Kommentarer
Postat av: Tina

Min hund är en diva (A)

2008-06-05 @ 00:33:47
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0