S!

okej jag har gjort det igen! jag har klippt mej., och mkt med för den delen :D tunnat ur det som fan och klippt upp det och klippt masa på längden! im happy, och jag orkade inte paya en frisör utan sandra did it. bara för 1 cigarett! that's cool!

imorgon ska alla i G-huset vilket inkluderar media, turism, m.m.) till djurgårn och jag och sandra ska ha med oss filt och bullar + att vi ska cykla dit!

jag har blivit bränd på axlarna (yääääy) och det är bra, då blir jag brun :D:D:D men börjar det flaga slår jag sönder solen

sandra ska även fixa mitt hår imorgon. hon gör det bra... då kan hon styla håret och jag sminka mej at the same time,.,,

klockn är 01:01 jag önskar mej en bra natts sömn! yes jag hann :)

pusshej sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0