skara off and on please

okej denna dag är den fjärde av alla dagar jag kommer spendera här, trodde inte jag skulle sitta o skriva så mkt blogg dessa veckor så jag har nu på börjat en liten del av det så kallade video bloggandet som kommer läggas upp här så fort jag kommer hem till min egna dator.. här i porrflugornas stad händer det inte så mkt men här får ni läsa en snabb grejj om vad som hänt.

dag 1: okej vi vaknade halv 8 på morgonen och jag käkade en macka medans jag halvsov, en timme senare satt vi i bilen och på påbörjade våran färd mot the city far far away även kallad porrflugornas stad och skara... i arboga började bilen knasa och vi va där i 10 minuter. nästan i mariestad så stannade vi o tog en fika paus, bland massa fiskmåsar som vi började kasta macka åt. framme i skara satt vi kanske 30 minuter sen skulle jag o marijuana åka med jeanette till vetrinären, boooring. sen kom vi hem och jobbade lite smått...

dag 2: uppe med tuppen d.v.s  klockan 7... sen var det bara ut o jobba. denna dag badade jag i per och jeanettes sjö ( dom vi jobbar och bor hos) ja vi gjorde nog inte så mkt. lekte med fyrhjulingen, jag körde... jag är livsfarlig och extremt skillad på det...

dag 3: uppe klockan 7 idag igen och sen ut o jobba. vi åkte o kollade på jeanettes och pers föl som står hemma hos hennes bror, jag, marijuana, jeanette, tarja, ida och jeanettes bror jagade en kyckling som rymmt och det va inte det lättaste, marijuana fånga den tillslut. jag hittade en söt katt. sen  kom vi tebaka till gården jobbade lite, sen åkte iväg och handlade. marijuana och jag upptäckte porrflugorna som besatt knullar varann i olika sexställningar och med olika många flugor. marijuanas familj och jeanette åkte te etuna.

dag 4: uppe klockan 7 idag med... ut o fixa.. per åkte te etuna idag, så jag och marijuana är ensamma på gården  tills på söndag. vi har mest kedjerökt idag och diskuterat det finns inte mycket annat att göra en dag som denna... ikväll ska vi te campingen på skara somarland och träffa min mamma och käka mat..

pusshej alla icke jobbandes och jobbandes! (jag fick nyss två flugor i en smäll! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0