T!

taliban, tågrels, tankafett.com

idag har jag cyklat hur långt som helst... klockan typ halv 8 cykla jag och sandra till djurgårn, där chilla vi och spela brännboll, mitt lag (MP1a och MP1c ) vann.... yääy :D sen typ skulle alla till ghuset men ja o sandra sket i det och gick runt på stan för sandra skulle shopa. sen cykla vi hem till mej och käkade lite, sen cykla vi till mälarbaden och sen satt vi där med sandras kille johan och några killar från hans klass, där träffade vi även natta och ida och senare kom becka och andrea.

idag kom min mamma äntligen hem från bulgarien, nice shit jag fick parfym, cig, massa tändare och 3 maskaror och 3 kajaler, sen en tröja och två kepsar. :) im kind of happy anyway..

sen skulle mamma och killarna till sundbyholm för killarna skulle ha avslutning med fotbollen och där träffa jag becka, andrea och emir så jag satt med dom och spela kort ( jag suger ) sen drog dom så då lekte jag med alla små barn.

imorgon slutar jag skolan

jag har inget sommarjobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0