U!

torsdag: skolan slutade och det kändes fint! det va typ lame som fan i aulan ... det enda som var bra var operation nothing, men det kändes fel att sitta på ett bord längst bak brevid en hiphopare.
efter avslutningen så åkte jag och marijuana till kjula och körde... tog 6bussen hem. sen kom erica hem till mej och vi grillade, sen åkte vi och träffa tjejerna och sen drog vi till rothofs och checka läget, sedan djurgårn och träffade en skum full snubbe. kvällen slutade hemma hos dannes och maddes vän marcus. sen skulle jag sova hos danne men jag gick til lägenheten och slagga, hade så sjukt ont i hela kroppen och kunde knappt gå.

fredag: vaknade upp i lägenheten, duschade kollade film och tv sen kom erica och vi åkte till sundbyholm, letade efter becka, ida och emir, sen badade jag och erica, det var svinit kallt :O men svalkande.
sen drog vi till mej och kollade tv. och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ 8... då ska jag, mamma, thomas, albin, lukas och eric kolla bio :) och jag ska tvinga mamma köpa donkan till mej, jag är hungrig :D nej ja ska ha subway föresten det är djurit gott..

pusshej nu ska jag duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0