X!

okej albin och lukas avslutning igår kväll, kan min förra rektor aldrig sluta prata? han bablade hur länge som helst och sen små brudar som sjunger den där jävla empty room med så fucking jävla falsk röst så jag hade lust att ta livet av mej. men det var inte det enda felet. alla körens mickar var så fucking jävla dåliga och snälla ni kunde väll höjd ljudet i dom så man kunde höra lite annat än en gitarr och ett piano?suck jag blir så förbannad när det är nå uppträdanden lr konsärer or whatever. det går inte det är alltid något fel och jag typ gaaaah fuckface och har lust att ta fram en motorsåg och typ djura sönder med den...!

men nej nu ska vi inte va negativa.... efter avslutningen så åkte jag och marijuana te kjula.... boring med skit reggae i bussen och när jag sätter på någe bra då måste jag stänga av det! jävla skit. aah vi typ skodde hästen och käkade sen gick o la oss men innan vi gick in i lillstugan o sov så badade vi i poolen och marijuana döda mej, jag har klarat att bada 4 ggr nu utan att bli blöt i håret (är livrädd att få grönt hår av kloret) men denna gång var marijuana fast besluten att skvätta ner mej totalt, och när jag då redan var blöt om håret då gjorde det ju faktist ingenting om jag gjorde volter och dök och allt vad jag nu gjorde.! :)

idag vet jag inte vad som händer riktigt, det blåser och jag hör marijuanas mormor duka. för det klirrar som fan. gubben i huset är spårlöst försvunnen och jag måste klippa till hästens man! :)

love me or hate me, that is the question

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0