Y!

jag upptäckte nu att efter Z kommer Y och inte X! men skyll inte på mej jag går bara i 1an.... (på gymnasium) idag va jag i lägenheten med natta, vi fixade sängen och kollade film, och snackade, det var trevligt... imorgon ska jag dit igen med en dammsugare, och pappas kläder som jag har beslagtagit. nu sitter jag här och fryser till hundra och är röksugen men jag väntar, ja jag väntar vill inte gå ut nu men såklart ska min sneknullade lillebror gå o sätta sig på trappen och vägra stänga dörren så nu känner jag en ännu kallare luft som kryper runt mig. och så klart ska han gå ut o in! o nu har jag låst ut han okej jag kanske går i 1an på gymnasiumet men ibland beter jag mej som en unge i 1an på grundskolan, men han är fucked up och just nu hatar jag honom till max!

pusshej jag är en snäll storasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0