a dreamcatcher catch dreams

idag var jag och sandra extremt coola och skolkade från matte lektionen (ni vill vara som oss så efter detta kommer ni med att göra detta) sandra och jag drog och fikade på åhlens av alla ställen och det var kul....

dagens höjdpunkt; lätt musikalen The Wis, fan om ja kunde skulle jag se den 1000 ggr om... skit bra gjord... och de va kul och sitta och klura ut vilka alla var... föresten så vill jag nog ge ett tack från alla i publiken till fågelskrämmarn som enligt mej iaf, gjorde att musikalen vart mer värd att se, men även plåtmannen va kul och hunden ägde, okej, alltihopa var bra (Y)

dagens snedtändning; sitta med sandra i badhuset, så fucking boring, okej det brukar va intressantare men nu va det liksom såvahummör på mej... på vägen ut mötte jag min gamla lärare har inte sett henne på 3 år :P

efterlyses: jag efterlyser mina strumpor som jag råkade glömma i badhuset och inte orkade gå o hämta dom! dom är rosa och vita, det är såna där kort strumpor och dom är riktigt sköna.... om du hitar dessa strumpor var vänligen ring 08-702 00 90

snart kmr sandra igen och även denna blogg är sneknullad och totalt ointressant... men pusshej, tack för att du läste (Y)



image3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0