att supa eller att inte supa

ja nu är det dags igen för denna skit.. fest helt enkelt, och ja jag ska dricka, och det ska bli så jävla skönt, mindre skönt är det av alla folk som ska va där, gillar inte att va med så många runt mej, vist skola och köer går ann, men inte 10000 fulla ungdommar och två pårökta neger och wiggah, men jag älskar dom ändå, trots deras kåta sätt att rramföra ett ord på. just nu sitter jag hemma hos becka, just ja hon ska pussa mej 1000 ggr på rumpan det ska jag påminna henne om senare....

kukskola: ja jag kunde inte låta bli det.... alltså att fundera på om min lärare har stor kuk, okej ni som känner mej eller aah alla som går i min lass vet vem jag menar, kanske tillochmed alla på eskil, han snyggaste lärarn av alla, snyggaste 30+arn på hela jorden!  och nej jag skojjar inte, min lärare ör så jävla snygg! sandra och jag diskuterade detta om hans sak mellan benen och i var oense om detta, men nog om det på onsdag har jag fan matteprov och jag längtar, jag vill ha det överstökat och ja vill fan visa sverige att jag kan räkna matte/ algerba...

min makeup: nu har jag gjort nått nytt.... jag har sminkat mej på ett helt annorlunda sätt, och jag diggare... lite eyeliner bara, just ja eyeliner måste jalla mej... mitt hår är upptuperat lite smått och ajag älskar det <3 passar min nya hårfrg fan :)

jalla  hejdå måste dra pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0