att vara eller att inte vara?

att vara eller att inte vara? det är den stora frågan och hell yeah it is... hur som helst idag har jag vart med marcus a.k.a magge a.k.a margot.  och vi har väll inte haft så himla kul iaf, vi typ muppa på stan och testa parfymer ;) marcus är lite metrosexuell och han är min gangstah snobb.....höhö sen drog vi hem te mej och jag gjorde min speciallitet till honom ;) alx super nudlar, lovar jag är bäst i världen på nudlar, men idag vart dom nog inge goda, mamma ville gö mat och ja va ivägen.... aja hur som helst.... jag var med magge, det är att VARA, ni däremot, ni är INTE VARA

mamma har även gjort såkallade "städveckor" och denna vecka ska ja städa.... och hon vägrar ge sej fast ja säger fuck no din hob, och dra härifrån frodo.... jag har även hotat med att strejka, men hon säger att det inte går, men alla vuxna strejkar, så vrf får inte ja göra det?

nej jag vet jag ska ta Föräldrarledigt!!

pusshejs fuckface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0