computer suicide

20 minuter på en buss med en hickande sandra... (sandracanfly @ bdb och blogg.se), var inte kul..... lr jo när hon börja med att svara med en hick... det va kul... skolan var såklart fucked up och engelska lärarn vart tjuri på mej... gayhuvud... jag har även gått och tjatat ut mej på en mening: fucking fuckface fucker!

just nu sitter jag och gör absolut nothing, egentligen skulle ja va me marijuana men jag är så fucking jävla trött så det är inte sant, funderar på att antingen gå o såva, läsa en bok, kolla tv eller ta livet av mej med hjälp av datan.... och jag lutar mest åt mitt computer suicide.... och gunnar hjälper mej bra...

jag känner mej även totalt ointressant  och störd.... jag jag vill bara sjunka ner i en låda och packas in längst in i hörnet på vinden och komma ut när nån har lust att plocka fram mej.. som en julgranskula, som tas fram på julen.
ja jag är en julgranskula, verkar stark och hållbar men en spricka och allt faller i tusen bitar.

so please pick me up, just at once! </3

Kommentarer
Postat av: Juwhan @ BD

Jag gillar dina uttryck och svordomar och diverse andra ord som anses "fula". Personligen tycker jag att dem är npgar av de finaste orden som finns! "Gayhuvud", haha, det var nytt.. minst sagt unik blogg!

2008-03-11 @ 17:40:22
URL: http://juwhan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0