fantastic one

okejj första bloggen.... vad nu en blogg är... hur som helst försöker jag fixa till denna grejjs sida, men min data runkar som vanligt sönder och tycker att han är mer pervers än jag så han vill inte sammarbeta med mej... så jag får väl försöka fixa till det åter igen...

dagenshöjdpunkt:  var väll när jag hade fått ytterligare 2 bevakare på min bilddagbok, då vart jag glad...
dagens snetändning: var när dom 2 nya bevakarna helt plötsligt försvann...

mina bröder vart firade idag och släkten har vart här i 3 timmar och jag fattar inte hur de inte har tröttnat på detta tjatande om allt mellan himmel och jord. jag slutade lyssna efter 10 minuter och ägnade mej till min minsta kusin som i ena sekunden hatade mej och stor tjöt och i andra sekunden var jag totalt bäst och mina piercingar va det roligaste i hela världen ( det tyckte däremot inte jag )... sen satt vi och fika och det snackades skit om vissa i släkten som anses onormala.... fatta då hur mycket det borde snackas om mej när inte min familj är med.... jag är liksom det svarta fåret i min släkt känns det som och är väl den som är mest trotsig.... alla andra är svenssons, förutom min gammelmormor Inga, hon är metal!! ;)

pappa ringde även idag, har inte snackat med honom på ungefär en månad, och det var riktigt kul, och snart får jag träffa honom, det saknar jag, det har gått ett halvår nu, och det enda jag har fått gjort är att hora hans röst och känna hans handstil.

nu kommer snart sandra och jag ska fortsätta min förvandling till att bli en dum blondin :)

Kommentarer
Postat av: sandra

du är en dum blondin & det är jag med, i en slinga! hahahaha, jag är kool för jag har en blogg nu.

2008-03-10 @ 13:11:28
URL: http://sandracanfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0