lazy and bored

okej, vi spolar tillbaka allt..:
- hej jag heter Alexandra jag är 16 år och jag bor i fitt t-hälla, jag älskar pappa och min hund som just nu är en göteborgare med härlig hund dialekt.  jag hatar spindlar och älgar och läraren med bullfitta, just nu har jag mens och sitter och suger på en klubba, och det finns fortarande inget intresant i mitt liv.... däremot har jag ändrat mina planer, från computer suicide till television suicide. okej, när jag säger suicide så menar jag inte att jag är självmordsbenägen, den tiden har jag redan gått förbi.... och tro då inte att jag har vart en liten fucked up kid som skär sig i armarna, nej ja löste mina problem och känslor på andra sätt....
däremot bestämde jag och sandra att vi är bullar som proppar i oss mat och spyr på MIN toalett...

nej denna text känns kränkande till självmordsbenägna och de så kallade bullarna ( dom med bullemi), och tro det eller ej så är det inte... för jag kollar inte ner på dom små bullarna tvärtom, inte för att jag ser upp till dom heller, men alla är inte perfekta, långt ifrån faktiskt.. det finns inget perfekt, bara ett sjukt ideal, and thats really motherfucker sick...

men som sakt, jag är lazy and bored har mens och såklart mens verk och suger på en klubba, och det enda jag ser fram emot just nu är imorron när jag och margot ska bussdatea dom sista minuterna in till stan från när han har hoppat på. :) jag gillar margot, det har jag gjort sen första gången vi träffades, han är speciell, han är speciell för attt han är min egna snobbgangstah margot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0