lunchdate och saltvatten

idag fick vi en ny vän som joina oss på lunchen, han heter Mike, men från och med nu så ska jag kalla han för Berit. mm, Berit får han heta. nu har jag en kurt, en knut, en gertrud och en gunnar och så jag lennart... och tillsammans blir vi G.P (gangsterpensionärerna), fast det vet ingen av dom om än.... :) sandra hällde även i salt i mitt vatten och Berit erbjöd sej sitt ena glas mjölk till mej.... mjölken med moroten i!!!

idag kom det snö, och inte lite snö, utan grymmt mkt, och jag och marijuana va ute och red och det känndes som man va fast i en grymmt dålig tv som skulle bilda myrornaskrig när som helst, men det vart det inte.... det var nog faktiskt den roligaste ridupplevelsen på länge men det kunde ju fått vara lite mer fart i min häst som kallas LatLisa eller HäxanSurTant jag har inte bestämmt mej riktigt för namnet ännu... min häst är en bitch :) but i diggar henne håååårt..!

om 6 minuter ska jag kolla Loser, eftersom jag idag har vart en grymm nörd med glasögon... jag har börjat gått in i detta med friends ;) fast det i för sej, jag slår elina i magen, missar friendsmöterna, trycker in camilla i ett skåp och låser med en penna ( sandra och elina var också med på det) och idag tryckte jg upp hannah mot väggen... jag är en stolt mobbande friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0