ny frisyr ny alx?

okej..... idag har sandra klippt mitt hår och visst det vart najs.... om man fixar till det lite bara, lr ja de va ju snyggt utan tillfixat med men de blir ju stora förändringar om jag ixar de 2 minuter innan ja drar nånstanns... :)

okej lovet, wtf lixx vilket låv, dagarna går fort men dom drar sej så jävla sakta förbi, kanske för att jag inte gör nåt och hästen är hovöm, hängde med marijuana te kjula as allways och kollade på när hon red, vilket nog både hon och jag tyckte var tråkit.... jag satt mest död, och filosofera på mitt såkallade liv och var helt död, samma idag.... tills sandra kom, då vart det kul :) vi typ sög av varann med damsugaren.... om man nu kan kalla de så xD och jag gjorde nån sne bakåtkullebytta och landa på golvet i ett stort garv efter att sandra puttat ner mej från soffan och även hon garva fast hon landa i den andra soffan.... :P

på tal om ingenting så mår jag illa.... vilket är rätt så konstigt, jag kanske skulle säga att jag åt för lite, men jag tog ändå två portioner sallad, så det gills inte, och jag kan inte heller säga att jag ätit för mkt, för två portioner sallad och en macka på hela dagen är inte för mkt.... nej ja vet inte vad det är med mej, min mage och min kropp... antingen äter jag dåligt eller så äter jag allt jag kan komma åt....

nej förutom ont i magen så är jag extremt röksugen, så pusshej era söta puckon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0