schitzofreni eller bara en skugga?

det vart ingen bussdate med margot imorse, han hade sovmorgon :(

igår satt jag och rökte på min altan och då upptäckte jag att jag hade två skuggor, den ena väldigt mörk och den andra väldigt svag grå/svart....  så jag funderade såklart på vad det kunde betyda, jag bestämmde mej väldigt fort att den svarta mörka skuggan var jag men den gråsvarta hade jag ingen aning om, så jag tänkte att den svarta representerar mitt glada jag och den gråa mitt ledsna jag, eller var det kanske så att den svarta var det ledsna jag och den gråa var det glada.. och jag fick inte något direkt svar på det, kanske var det så att den gråa glada skuggan skyddar mej och min svarta ledsna skugga som ett skal? för innerst inne är jag väll rätt så ledsen, och ledsenheten kryper sig sakta fram när jag är ensam och tänker för mig själv. tankarna börjar på något litet men brer sej sedan ut sej och blir stora. nu låter jag helt fucking psykad, men det är så.....

hej jag heter alx och det här är min kontaktannons;

hej jag heter alexandra jag är 16 år och helt fucked up, det saknas en skruv för mej och jag har ingen som helst lust med att ha mens. Jag tycker om att vara med polare, lyssna på musik, rida och röka som är mitt nästan enda självskapande beroende. jag har grymt tråkit, och jag hatar det, jag vill att just DU ska fylla ut min vardag så snälla:
får jag chans på dej? <3

pusshej leverpastej

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0