skritt, trav, galopp och ett påskägg

fredag: jag och marijuana och hennes kära mor tarja var på trav.... det var rätt så kul, trots allt, fast vi inte var där så länge, och marijuana tyckte att jag skulle gå upp på sceen breve magnus carlsson (som var där, han bögen från alcasar och barbados) och dansa min super koola dans som marijuana har på datan :D sen skaffade jag mej en ny hästvän som var jätte glad och dregglade på min jacka efter att försökt att pussa lite på mej i ansiktet, vilket inte jag ville.... det är nått med djur och mej.... marijuanas katt cocos (min bäbis) ville slicka mej i nacken, och det var inte heller så trevligt... xD

sen drog vi te kjula och red, och det var haaalt, och jag vet inte vad som är värst, isgata lr snöstorm, men vafan viking tänk viking (intern skämt) men sen galoperade vi på åkern det va typ super kul :)

lördag: pappa ringde och väckte mej och fråga om ja va bakis?! wtf, ja va hemma hela kvällen igår, kollade på sweney todd med lillebroshor och dansade tango med dom..... aja whatever, han berättade att jag skulle ta med lite saker till honom på torsdag och det ska jag bannemig göra också... :D han ska även baka äppelkaka te mej och han när jag kommer, :)

sen vart de påsklunch och nu sitter ja här rå mätt..... och mamma sa att ja knappt käka nått, men hon kolla ju inte... :O jag åt typ 10000 köttbullar och 2 prinskorvar och 2 potatisar... och drack cider! så jag åt ffs!!
påskäggen däremot, trodde jag skulle hitta mtt direkt (med tanke på att min mor suger på att gömma saker för mej) men nej ja leta i 10 minuter och under den tiden råka jag hitta lukas påskägg :S men sen hitta jag mitt, bakom bashögtalaren... och där fans det lite godis och så fannns det ett cig paket och tur var det eftersom jag inte hade några kvar....

pusshej leverpastej, alx goes bert och ska te kjula och rida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0