tanten med shlagern

japp tanten med shlagern, det är jag... jo jag skojjar inte, jag sitter här nu med glasögon som ja haft på mej sen början på kvällen hemma hos mej.... och jag gick t.o.m ut med dom :O yes box I did it, alx kirra biffen! ;)  ja tjejerna va hemma hos mej och vi kolla på melodifestivalen och jag typ överreagera mot amy diamond och linda bengtsing, men whoot? dom suger....

jag vill även tacka min käre vän sebastian boberg som hade festen igår, mycket trevligt, och ja träffa så många olika folk, och massa som ja inte träffat på hundra år fan! okej negern och wiggah va inte på mej eller nån annan *pust*, däremot va bögen där och det enda som fanns i hans värld var kramar och pussar.... suck, emn vad gör man inte för att va SNÄLL!? aah det enda sandra snacka om hela vägen hem och hela tiden hos becka var johan, johan johan och ännu mer johan.... och becka tjata om neger och blatte ( vill inte nämna några namn där) jag däremot hade bara allmänt trevligt och tur var väl det fan.... däremot saknade jag min nya hååmiii ( ville att du skulle va där gubben ) gubben whoot? aah just ja jag är tanten ja!

grattis i efterskott din fitta! hipp hipp hurra för LK som fyllde 18  för 2 dagar sen... och fuck you för att du inte svara när jag skulle ringa ^^ jag saknar att vara med dej och ha allmänt kul fan, och du vet att jag finns här om det är nått :)

puss love ya! ( syns på måndag? GUBBEN?)

Kommentarer
Postat av: hoeran

hahaha hej alx kul att du kommentera HAHAHHA du är faktiskt lite lik amy nu när du sa det. Kanske bara de att du inte har glöggen xD.

2008-03-16 @ 19:23:47
URL: http://millavanerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0