tim, neger, marijuana och tatueringar.

ja, idag då, så var jag och marijuana och földe med tim när han skulle gadda sig, och så klart hängde neger med, vi satt där och glodde på tims snygga miner i typ 2timmar, men det var rätt så värt det fan :D aah annars hände det väll inte så mkt annat kul förutom att jag och marijuana härma tim och geff's gångstil.... och det va kul, vi typ nästan ramla i trappen av skratt och tim och geff kalla oss tröga..... marijuana och jag är extremt bra på att ragga till oss pengar och det är kul......

btw, så är jag grymt trött på dej din fjårtis äckel så snälla om du kollar denna blogg, jag ÄLSKAR DEJ så fucking hard....not, dra här ifrån fjårtis.....

rykte rykte rykte!

o just ja, va fan vare..... melker raggar fjortis brudar, och jag och marijuana har hittat en lösning kom te oss för mer information, och är du inte nöjd får du pengarna tillbaka ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0