Barbie girl

okej, yogan känns nu i efterhand inte som något bra alternativ. det suger verkligen, jag har träningsverk från armarna till muskeln som går mellan tuttarna och över armen, till tuttarna och ner te magen och slutar sedan på insidan av låren och det gör ont. och det blir ju knappast bättre utav att jag är fittigt hungrig och matsalen öppnas inte förs om en timme. så jag har då en timme i datasalen att göra absolut ingenting förutom att ha ont. och det suger.

ja igår kväll var jag ju som sakt med Magge, det var kul. vi pluggade, rökte, satt vid datan och kollade Family Guy på tv. och just ja sen hade vi kuddkrig i soffan och han bröt mina tår. bryta mina tår känns som en självklarhet när han är i närheten. och det gör ont. lr bryta och bryta, han typ nyper dom hårt som fan.

sen följde jag han till bussen och när vi står där och väntar så kommer det en bärgare...
... med bussen bakom! :O så jag, magge och en kille som såg peddo ut vart skit förvånade och dom trodde ju att det var deras buss. men det var det ju inte för det kom en annan buss direkt efter.

men fatta, man har bråttom till skolan, bussen är försenad. och tillslut kommer en bärgare med bussen på.! hur ska man förklara det för läraren? "ja men kolla, jag kom försent för att bussen fungerade inte och bärgaren kom och hämta den". hur troligt är det på skala 1-10?

men aja, bussen kom ju iallafall. och ikväll ska jag och marijuana ha en date, hemma hos henne. vi ska dricka kaffe och käka nougatgrejjer som jag köpte i måndags. det ska bli kul, vi är inte så ofta längre. :) sen hoppas jag ju på en och annan kokos ruta också :D

men nu har jag inget annat oviktigt att skriva om
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0