en liten saga om min rosa spya

okej dag 5 av sluta röka.... lite mer än 1 cig idag.. fucking proud. gårdagen vet jag inte hur mycket det vart.var full och glad. lr ja jag var väl glad tills jag spydde från johannas balkong och ville åka hem. och det gjorde vi. vi gick upp på torget för att kolla bussarna, och då spydde jag en gång till en liten fin rosa spya ( den var rosa i mina ögon).  sen börja vi gå mot magge, jag, magge, becka och macke. och ja när vi var på gatan inärheten av magge så ringde han sin morsa och hon skjussa hem becka och macke. själv vart jag kvar på gatan  och träffade på ett par fjårtiskillar. sen kom magge och hans mamma tillbaka. och vi åkte den sista biten hem till magge. sen  gick vi o la oss typ.

sov skit dåligt hela natten och halv 9 väckte jag magge och tyckte att han kunde vakna, och då vart han tjuri. men sen somna vi båda om och jag väckte han halv 12 ist. sen börja vi kolla smala sussie sen fick jag gå hem. sen uscha ja o typ gjorde ingenting sen gick ja hem till magge igen. och utanför mormors hus kom min älskade rumpnisse kusin Josefine hoppandes med tungan utanför munnen. och tog ett skutt upp i min famn och gav mej en kram och en puss på munnen. hon är för söt. men sen kom ja till magge kollade klart på smala sussie sen så åkte vi samma buss, jag till becka och han till sundin. och nu sitter jag här hemma hos Becka med hon och Andrea. vi har kollat film ( hard cany = suger) och nu spelar dom kort och jag sitter här, as allways.

men nu har jag inget mer att berätta, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0