för en lång tid

jaha vad ska man säga, jag kan börja berätta om fredagen, det vart Mariefred efter skolan med pullan, sen hem, möta Boberg, sen hoppa på bussen hemmåt, träffa becka, djura upp till holmberget, gå hem, vara barnvakt, upp på holmberget igen. lyssna svart (kärlek med nille <3) sen hem, möta Magge, kolla tv, gå o lämna becka på bussen. kolla film med magge, gå och lägga sig. kort och gott var det fredagen utan kommentarer.

lördagen,vakna av att Magge fråga om jag var vaken. ligga i sängen och dra sig, käka macka, duscha, hem till magge, hem till becka, vara hos becka, träffa Broder Daniel och älskade bror Madelene. hem till becka, sitta ännu längre hos becka, dra te magge ( som inte var hemma ) dra upp på torget för att möta magge, hem till mej, hyra film ( good luck Chuk ) lämna magge, och nu sitter jag här och ska upp och sova. imorgon ska jag leta efter mina borttappade nycklar. b-b-b-boring.

okej, eftersom jag har fått samma fråga av 3 personer nu under fredagen och lördagen så vill jag bara svara NEJ! jag och magge är bara kompisar, riktigt bra kompisar, och nej vi har inte knullat eller nått sånt, det skulle jag aldrig göra, eftersom jag fullkomligt älskar han som vän, en riktigt bra vän, en av de bästa. och det känns skönt att äntligen ha en riktig kill vän utan krångel.

lr ja, henrik, jag vet inte vad som hände? funderade på det igår. vi gled bara ifrån varann. och V, ska vi inte prata om, det var svek igenom allt. men nu har jag magge, han är som oss, vi i vårat tjejgäng, okej visst han har kuk, men han passar in i vårat gäng, vi är fullkomliga idioter och v älskar det.

så sluta ställ tröga frågor tack <3
 pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0