jag går i säng med min lärare

ja okej detta är mitt typ femitoelfte inlägg idag, men jag kan inte rå för det. jag har tråkit och bloggen är vist en av de sidor som vill fungera någrolunda bra. som sakt, jag hatar denna stationära dator som befinner sig i mitt hus, under trappen brevid vardagsrummet i hallen. jo som sagt min dator är 100 km/h bättre, men gratis virusskyddet som man fick med har gått ut, så jag sitter här vid denna dator i hopp om att min tekniska morbror ska komma och hjälpa mej.

ja nu har jag köpt hårfärg. rött som sakt, så snart blir det till att tvinga mamma att färga håret. eftersom jag inte vill göra det själv något mer efter incidenten som fortfarande syns på badrums dörren. trots att det hände när jag gick i 5an tror jag. kanske borde vi ta och byta badrumsdörr. eller så fortsätter jag att skita i att färga håret.
 
och snart är det mat. Thomas är här idag och han lagar sin specialare, det är gott, trots att vem som helst kanske kan göra det lika bra. eller ja, alla utom jag. min specialare är ju då nudlar. och ibland om man festar till det hela så kan ja laga fläskfilé. men jag kommer nog aldrig sluta älska ketchup, det är min räddare i nöden till allt. ja. vi får hoppas att detta blir det sista inlägget för ikväll pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0