jag tattuera MVG på hela armen

ja just det. jag hade igår kväll gjort en snygg cool tatuering på nästan hela underarmen :) nu är du bra avundsjuk va? tyvärr upptäckte jag idag att det var en helt onödig tatuering. ja just ja, du kanske inte fattar, jag hade skrivit massa antika saker på hela armen som skulle hjälpa mej på svenska provet. vilket var helt onödigt. jag kollade typ bara 4 ggr och smsa sandra... vad ? jag hade min egna vem vill bli miljonär! suck. men just ja barn... öhm, för att inte låta alltfördålig vill jag bara säga er: ät era grönsaker och sköt skolan (y) imotgon har jag prov igen. och becka försökte hjälpa mej att plugga. det är något med tisdagar, pluggande och nått mer som inte funkar för mej, jag blir galen.... det funkar inte. just ja, jag fick MVG på en del av min monolog, jag är fortfarande överlycklig,. mitt första MVG. trots det så fick jag bara G+ på hela monologen... min hemsida är klar :) jag är bäst, det kommer ramla ut en länk här senare :) annars finns den på min bdb :) pusshej jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0