klänningen !!

japp här är den då.... klänningen som alla pratar om. lr nej som ja pratar om... japp och becka ska vara glad nu... och mamma är glad. alla är glada. t.o.m jag som måste pinas :O ja o klackarna på skorna, jag har haft på mej skorna hela dagen hemma :p jag har ont lite smått i fötterna inte mycket... men lite och det är grymmt mycket skönare att ha skateskor :O

ja :O jag funderar på o ha klänningen imorgon fast kanske leggins till och sen "peter pan" skorna eftersom jag ska vara med becka sen och anden :D och becka är så girly när det gäller mej i en klänning.

och för att elina ska va glad ska jag försöka fixa mitt hår också så hon blir glad, eftersom hon har tjatat på mej hela veckan om det :D:P haha så ja då får ni se mej med hela utstyrseln som jag ska ha... lr ja tänk denna bild fast med mitt ansikte och med håret som elina tycker :O ja just det vad var det jag sa? :P

föresten som du märker så är jag fett pepp. jag längtar som fan tills på onsdag och jag lovar jag och Brother in law kommer äga sönder hela båten. haha :D

och jag längtar som fan tills på lördag ! fett kul med bio :D:D:D föresten så är det bara lite över 20 dagar kvar till jag fyller :D thats nice :D

ja jag vet inte mer vad jag ska säga. jag är helt galet flumm och överglad och ja jag vet inte. men kul har jag. t.o.m när jag städade. ja precis jag städade mitt rum idag. only by  one
reason... :) but I'm not going to tell you :)

btw på bilden där --------->
ja har fan rätt så snygga ben om jag tänker efter. iaf lite. dom är lixx smala men dom är ändå tjocka för att matcha in på min kropp.  mina ben är nog det jag är mest nöjd med på min kropp :) eller nej munnen är nog bäst. jag skulle aldrig kunna leva utan min mun :) man kan göra så mycket med munnen. lixx, jag pratar hela tiden, det gör man med munnen. ja äter med munnen. jag gör konstiga miner med munnen. jag stoppar in saker i munnen. ja m.m det kan bli en väldigt lång lista detta

vi ska inte ta upp det jag gillat minst med min kropp. men det börjar på T sen kan du gissa :P däremot ser mina T väldigt fina ut på bilden :P haha nu kanske ni fattar :O men det är bra. learn from me. :)

just ja jag efterlyser även den knäppaste och konstigaste musiken som man kan lyssna på, och då menar jag nått riktigt flummigt, som: I've got a jar of dirt eller they're taking the hobbits to isengard :D

på tal om sån musik. This is Sparta. min engelska lärare sa idag: This is madness. och direkt så fick jag den i huvudet och kunde inte låta bli att hära min röst säga madness i huvudet och sen få in musiken och göra knäppa ryck med kroppen till musiken :D:P xD men det är så jag fungerar, haha. ja vad ska jag säga mer? ingenting tror jag.
Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Becka

ojdå :O :P alx, du måste själv medge att du passar i sånna kläder :)

sjukt fint är det :) visade precis mammma och hon tycker precis som jag (a)



and i konw the reason why du har städat ditt rum, visst äre så (a) :P



sjukt fina bilder/kläder. nästan så jag vill få dej att byta stil haha, ne skoja bara :)

2008-10-24 @ 06:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0