kom igen Lena

okej nu kör vi lite gammla Håkan låtar, och det kan inte bli bättre underhållning i väntan på Becka. jag har plckat ögonbrynen :) lr ja iaf det högra... det blev fail, ville köra på nått nytt ist för den vanliga formen och wannabe bushiga, så nu är de tunna som fan... så jag får väl vänta några veckor o köra på de vanliga igen,.. sen måste jag ta o plocka det andra ögonbrynet, det brukar liksom se mer okej ut då...

mamma kanske skulle köpa hårfärg till mej, eftersom jag har färgningsabstinens och är inte så nöjd med min jätte utväxt på nån centimeter. ja, håret blir antingen mer åt det röda hållet eller så blir det svart igen. vi får se hur mamma tänker helt enkelt...
 
ja men snart kommer becka hit då blir det till att kolla på Wall-e :) he's cute <3 jo nått mer jag behöver göra är att damp-leta efter mina nycklar som är spårlöst försvunna, så den som har tagit mina nyklar ska få smisk. och det blir väll jag som får ge mej smisk ifall dom ligger hemma nånstanns... hur som helst får jag fråga kansliet imorgon.. man vet ju aldrig pusshej volim te <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0