MotherShip

jag vill bara säga att jag för nått tag sen informerade ettorna om friends och elevrådet, med sandra... det typ var kind of gay. jag har kommit på att hösten/vintern kommer fyllas upp med vita mössor. eller ja, både jag och sandra har vit mössa, och så den farliga V... så kom igen alla skaffa vit mössa.

snart ska jag dansa, sen ska jag käka mat... kanske, om jag orkar och om dt inte luktar uuuurk i matsalen.. ööhm, efter skolan ska jag till rekarne. najs prajs...!

hur ska man slå barn utan att det ska synas? det är dagens fråga, ge mej svar

föresten är fredagen kind of förstörd. jag ska vara barnvakt, och mamma tycker inte att jag ska ta med albin och lukas till holm berget.. men det gör jag iaf....

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0