på fel ställe vid fel tidpunkt

eller hur är det man säger, för just så är det nu. jag sitter i beckas skola i hennes data sal, med hennes kort för att komma in i datasalen. istället för att ligga hemma och sova. ja just det. jag valde bort en stor fucking jävla sovmorgon för att sitta i en av rinmans alla datasalar.  det känns rätt så segt. igen. fan undra om jag har nån omedveten pluggis innuti mej? ja isf vill jag att den pluggisen drar nu. för man kan faktiskt inte vara pluggis ifall man sitter på en helt annan skola än sin egen. okej, jag sitter ju iaf på en gymnasieskola.

på tal om ingenting är det varmt här inne. äckligt varmt. så jag var nu tvungen o dra ner mina super sexy knästrumpor och ta av mej skorna. nu känns det bra. fan vad snuski jag är. men jag lovar jag har inte fotsvett, bara liten påbörjad kanske. men jag hann stoppa... ööhm, ja  nu fick du veta det oxå. ja jag har inget o säga, jag börjar runt 2 tror ja och slutar klockan 7. det är ju typ lika många timmar  som alla går i skolan annars på. lr ja småbarnen går väl typ 5 timmar. :P aja whatever, jag är lite vimsig i huvudet.

pusshej, volim te <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0