six feet under the stars

okej nu är det måndag igen, och skola. det är boring. textkommunikation, information. det är boring. ja, vad ska man säga håret är coolt, enligt mej, liksom rött blandat med svart i en och samma färg. och liksom det är inte som slingor, utan allt skiftar och bildar en egen färg. och den färgen kallar man för alx.

så många hårfärger jag haft genom åren. svart, rött, lila, gult, blont, brunt, koppar, grönt, blått. och så mycket mer. och nu kan jag inte sluta sniffa på håret och bli hög på hårfärgsdoften.

jag glömde danskläderna idag :( så då skiter jag i att gå dit över huvudtaget. orkar inte sitta och glo. okej man får ingen frånvaro men det är så grymmt tråkit. och så går jag till 7 idag.... that's sick

i helgen blir det snäs :) hoho jag längtar

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0