strängnäs marknaden

okej, fredagen spenderades ju som sakt hemma hos becka och jag somnade rätt så tidigt. ja, halv 12. och vi vaknade runt 11. eller jag vaknade runt elva. becka vaknade vid 9. sedan gjorde vi det man gör i 3 timmar. och sen kom magge och vi drog te snäs. mycket trevligt. (kolla: imparishilton @bdb, för att se bilder) sen efter typ 3 timmar åkte vi hem och kastade oss i beckas säng och där sov vi alla 3 i ca: 2 timmar. alla tätt ihop i Beckas 120 säng som aldrig har känts så minimal.

när vi vaknat till liv och jag hade pruttat på magges mage tog vi bussen till torshälla för att sedan åka till mälarbaden och träffa muppungar och G.Ralle som fyllde år. men vi åkte aldrig ut it utan satt på torget och drack min stora ramlösa och käka pimpim båtar :) sen drog vi hem till becka igen och på bussen träffa jag mina 2 förra lärare som var en aning för fulla. men väl hemma hos becka så kollade vi film (turistas) men becka somnade och jag och magge fick inte se slutet för att hans buss skulle gå.

själv stannade jag kvar hos becka, och sov där. med becka istort sätt på mej, och med filt ist för täcke :O men det gör inte så mycket...

ja söndagen var inte lika kul. firade min kusin och kolla film hos becka + andra avenyn. sen hem och sova.

ja idag ska jag göra ytterligare ett försök med att sluta röka. kommer nog faila det med. men aja pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0