tåget

ja, skola idag, och joga på idrotten. fan det är jobigt, och nu är jag cp trött i kroppen. jag hoppade över första lektionen som var text eftersom jag drömde en sån otroligt rolig dröm xD ja det kanske inte är en bra ursäkt, men den var riktigt kul.

ja, och nu har jag nyss ätit upp mina mackor och druckit upp min oboy, och lyssnar på svart... kan det bli mer finare ocn trevligare. och så ska jag försöka sluta röka också, p.g.a penga brist... i alla fall  tills  på lördag... fast det kanske inte gör något om jag får en cig av nån i skolan.. men jaa.... som ni kanske märker så är jag redan röksugen. usch, ja kommer få hungerstrejka oxå om jag ska klara det här, och det är inte lika troligt att ja kommer göra, inget stoppar mej och maten you know.
på tal om maten, matten, fuck har prov om en vecka... vill inte vill inte.... + att ja har prov på teatern nästa vecka och svenska och vecka 43 är de NK prov... suck de blir rå plugga nu alltså... om man orkar.... men nu ska jag fan gå upp på mitt rum, läsa bok och vänta på att magge ska komma :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0